HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2008.08.25. 19:35 Eltiron72

Egy jó kis Rosé

 Állandó haragom csillapítására ma egy "Soproni" kékfrankos rosé-t választottam- legalábbis azt hittem. Elvégre egy csendes, net előtt eltöltött estéhez mi más passzolna (különösen így, nyáridöben), mint egy jóképességű rozéfröccs?

 Úgyhogy a local store-ban (CBA) kinéztem magamnak egy palackkal. A cimke (szép világoskék) egy könnyed, vidám bort sugallt, bár a termelőt (Helibor) nem ismertem, gondoltam adok neki egy sanszot. A 600 ft körüli ár egy közepesen ok. fröccsbort sugallt, ám amikor felbontás után megkóstoltam, több szempontból is keserű lett a szám íze. Ez szar; a 3-400 ruppó körüli Varga-féle boroknak is jobb íze van. Nézzük a címkét egy kicsit tüzetesebben (én fasz ezt nem a boltban tettem): Termelte és palackozta: Helibor kft. Izsák. Hát az bazeg nem Sopron. Hanem a Duna-Tisza köze...

 Ez nem volt nyertes húzás; sőt ez pofátlanság. Bár a Tokaji is lehet szlovák; a pálinka is lehet román; bár a seggemet is kinyalhatja bárki.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr79632584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pearl04 2008.08.25. 23:59:00

A Varga, de főlleg a Gere pincészet az igazi:) Igaz, az Ő boraik nem fröcsnem valók:)
süti beállítások módosítása