HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2009.06.10. 09:55 Eltiron72

túrdepab - Esztergom és Párkány

Ezt a posztot kipihenten és viszonylag tiszta fejjel kéne megírnom - na ez nem fog menni.

Mivel kibaszott hosszú lesz, ezért beraknék ide egy ilyen "tovább"  gombot, de elfelejtettem, hogy kell, úgyhogy élvezzétek Á'la Nature.

Június 9- felkelés délben, de király, megyünk öccsel Gödre! Zuhany, hajmosás, borotva, teljes recreation, telefon- szasz, Gecz, mikor indulunk? Hát sry, de váratlanul behívtak melózni, nem tudunk menni.

FUCK. 30 fok, Budapest, panelhányás, nincs az az Isten, hogy én itthon maradjak, vagy lusta, puhapöcsű haverjaimmal kocsmázzak- néhány forint zsebrebasz, menjünk valahová. 4 előtt 10 perccel szálltam le a vonatról Esztergomban.

Prelude - Getting there is half of the fun

 A régi jó kocsmajáték szabályai szerint olyan helyre kellett mennem kávézni, ahol még a büdös életben nem voltam. Kaszásdűlőn van egy "kocsmasor", ahol 4 vendéglátóipar egység van egymás mellett. Ebből kettőben kvázi törzsvendég vagyok (Óbuda vendéglátósainak a fele az én fizetésemből él), a harmadik c-kocsma, a negyediket viszont nem ismerem. Elmagyarázom a pultoscsajnak (aranyos), hogy mi az az ír kávé, megcsinálja, és-finom. Manuel kv-t használ, mint mi a melóban, ami 100% arabica és isteni. Ezután a vonatmegálló (állomásnak nem hívnám) melletti kocsmában egy Becherovka (meleg -böehh!) és vonat. A vonat kibaszott lassan megy, de gyönyörű tájak között, fényképezek a vonatablakból. A járgány (nem írom le harmadszor, h "vonat":-)) dugig van fullos csajokkal, akiknek 75%-a leszáll Pilisvörösváron. Ezt az infót elraktározom későbbi felhasználásra. Az utolsó két állomásnál már végig azon filózok, h mit fogok piázni, ha végre célba érek, mert gecire ki vagyok száradva. "Sör!" gondolja Eltiron Dorognál, "Viszkigyömbér!" jut eszébe Egom-kertvárosnál. A szerelvény (meccsoda szakkifejezés!) megérkezik a pályaudvarra.

Scene I. - Itt vagyok, de minek? Ja, inni jöttem!

Pályaudvar elhagy, első látvány: kocsma! Köszönöm, Istenem. Akció! Fél Jim Beam: 350 ruppó, akkor talán egy decit kérnék, meg gyömbért. 850 ruppó, LOL. Indulhatunk várost nézni.

Intermezzo - soundtrack

 www.youtube.com/watch

Scene II. - WTF?

Eltévedtem. Négyemeletes blokkházak között mászkálok, egy valag c-típusú mászkál az utcákon, gyanakvó szemmel néznek. Pedig teljesen hétköznapian öltöztem: se Jobbik-kitűző, se fekete bakancs:). Papírbolt: "Csókolom, várostérkép van?" az öreglány hülyének néz. Oké, próbálkozzunk máshogy: "Hol vagyok:)? LULZ. Megtudom, hogy öles léptekkel haladok kifelé abból a városból, amibe még be sem értem. Fuckx2. Ellenkező irányba kell mennem. Az árnyékom mident másképp lát:

Scene III. - Pubspotting

Elidulok ellenkező irányban és -minő meglepetés!- kocsma kocsma hátán.Az elsőből dzipszidajdaj hallatszik, a második viszont ígéretesen sznob helynek látszik. Menjünk be. Kis Jim Beam + gyömbér: 480, ez ólrájt. Az üdítőspohár fagyasztva van, a viszkiben tisztességes mennyiségű jég: +2 pont, a pultos udvarias, de nem tolakodó: +2 pont, a hely fullig HMCS-kkel: -3 pont. Tovább.

Szolgálati közlemény:

INNEN TOVÁBB IS ÍRTAM 2 ÓRÁN KERESZTÜL, DE A BLOG. HU MOTORJA ELNYELTE A TARTALMAT ÉS ENNYIT JELENÍTTETETT MEG. A KÉPEKET VALAMI MAOISTA FILOZÓFIA ALAPJÁN SZÉTVÁGTA - EZ MINDEN AMI MEGMARADT. MÉG EGYSZER NEM ÍROM MEG, ÍRJON IDE A TÓTAWÉ. BASSZÁTOK MEG.

 Szolgálati közlemény/2:

Miután ki lettem oktatva, valószínű módon én basztam el a posztot. Ezennel megkövetem a blog.hu-t, bár ez nem menti meg őket attól a szar ténytől, hogy a borzalmas index függelékei.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr281176198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.10. 12:12:34

életem
a kép max akkora lehet, mint a sablon középhasábja, még szép hogy kettibevágúdnak a képeid. A Fikán max 580px széles lehet egy kép, már megtanultam, ez a sablon se szélesebb.
Szöveget pedig txt-ben megírni, beilleszteni, nem pedig a bloghuba pötyögni.
Persze ettől még le lehet lépni dúlva-fúlva, mondjuk én a bloghunál jobb, szebb, kellemesebb blogmotorral még nem találkoztam (WP nagyon csicsás, csak minek, ilyen énblogoknak tök felesleges, a spottr szépen kihozta belőle a maximumot).
na :)

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.06.10. 12:52:10

@Rékuc: életem
Akkora analfabéta vagyok a technikához, hogy csak na. Lehet, hogy én kúrtam el, de a szövegem akkor is eltűnt. Lassan 1 éve bloghu-zok, de ilyen még nem történt velem. Amúgy kösz a helyreigazítást, korbács kéznél?
De vagyok olyan tökös/töketlen faszi, hogy elismerjem: elkúrtam. Szóval, ha jövőre jelöltetem magam miniszterelnöknek, rám szavazol? Ha befutok, jó esélyed van a försztlédiségre:D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.10. 13:03:36

@Eltiron72: hogy is tudnék neked nemet mondani :D
egyébiránt sajnálom, hogy elszállt a szöveg, ugyan életemben nem voltam még részeg és a kocsmákat is kerülöm, de élvezettel olvastam ezeket a beszámolókat :)


(korbácsért felárat számítok)

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.06.10. 13:24:38

@Rékuc: Hát ennek a kapcsolatnak sincs nagy jövője:S
De azért kiváncsi lennék, milyen az, ha egy ilyen korban lévő(BOCS!!!) csaj életében először beb*szik :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.10. 13:30:58

@Eltiron72: hát majdnem odaírtam én is, hogy 'ilyen vén fejjel már nem is tervezem a berúgást'.


(vigyázz, mit kívánsz) :D

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.06.10. 14:08:59

@Rékuc: (legyint) Ne is tervezd, elég, ha fizeted!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.10. 14:12:22

tudom, meg vezetek... már megszoktam :)
süti beállítások módosítása