HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2009.05.27. 16:13 Eltiron72

Zöldkupakos vízzel iszom a tokaji Furmintot

Íme a zenék, amitől jól érzem magam ezen a nyáron:

www.youtube.com/watch

Én vagyok a világtörténelem első náci hippije:

www.youtube.com/watch

Megjelent a Röyksopp új lemeze, amiről már írtam, íme a kedvencem:

www.youtube.com/watch

Ezt Évának:

www.youtube.com/watch

meg egy kis nosztalgia:

www.youtube.com/watch

Hát ez megy most.

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr591147083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rekafoto 2009.05.27. 21:48:28

két dologban voltam biztos a post olvasásakor: hogy ez a szám lesz belinkelve a Royksopp új albumáról, és hogy már készült hozzá klip (nem tudtam). Nagyon slágergyanús és nekem is ez tetszik legjobban, meg a Tricky Tricky.
Tessék stat, egy kis svéd zászló :)
süti beállítások módosítása