HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2009.05.29. 19:20 Eltiron72

Ó, máj Göd!

Szal két hetet lent töltöttünk Gödön én meg az öcsém.

Tapasztalataink: 1. Nincs cigány:nincs bűnözés.

2. Ebből kifolyólag az emberek nem gyanakvóak.

3. Ilyen helyen lehet bulizni; és amikor elindulunk otthonról NEM KELL bezárni az ajtót.

4. A Bp vége táblánál kezdődik Magyarország.

Kurvára várom, hogy visszatérhessünk.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr721151987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mc P 2009.05.29. 21:20:47

Szép Város Göd!!!! Azért az ajtót ott sem árt zárni:) A Duna-partja nagyon szép, és zőőőőőőőld mindenhol.....
AZ emberek meg tényleg sokkal de sokkal kedvesebbek, de bárhova mész Bp-en kivül mindenhol kedvesek........

mc P 2009.06.01. 18:06:00

@Eltiron72: Értem a célzást.......számtalan helyet tudnék felsorolni ahol történtek bizonyos dolgok, akár még azt a várost is ahol felnőttem........de Én a természeti szépségről, adotságokról, és nem utolsó sorban az emberi kedvességről írtam.......

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.06.02. 00:07:21

jólvanna
üssed meg a rajongóidat :(
süti beállítások módosítása