HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2009.05.12. 02:00 Eltiron72

nabazmeg

 Persze, van olyan, hogy az ember egy hátsó gondolat utózöngéjeként olyan baromságokra kezd el asszociálni, amik nem hagyják aludni. (Jelen esetben fürödni sem, ami egy ilyen váltottivarúra, mint én, naponta 3x is ráfér:S).

http://en.wikipedia.org/wiki/Epicurus#Pleasure_as_absence_of_suffering

 Valahogy eljutottam ide, ahol aztán megakadt a szemem egy részleten:

"Epicurus warned against pursuing love too ardently. However, having a circle of friends you can trust is one of the most important means for securing a tranquil life."

 Na ezt hívják úgy, hogy zavar a rendszerben.

2009-ben mijafasszal jövök én ahhoz, hogy elkezdjek megcáfolni egy 2000 éve kifingott görög filozófust? Most mégis ezen fog kattogni az agyam reggelig.

 Tehát: BÁRMILYEN kapcsolat fenntartása SZÜKSÉGSZERŰEN lemondásokkal jár, a lemondás pedig nyilván az öröm hiánya- tehát fájdalom- tehát boldogtalanság, akkor miről maradt még mindíg filozófiai alaptétel ez a faszi? Ezt biztos megcáfolta már egy csomó profi, de hát én egy büdös proli vagyok, ha nekem ez lejött, akkor ő mér nem vágta le gyorsabban?

 Különben is! Mér olvasok én macskarészegen görög filozófiát? gyerünk aludni, hogy holnap még többet vedelhessek, jó epikureus módjára:DDDDDDDDDDDDD

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr51116309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása