HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2009.05.12. 01:03 Eltiron72

Hazafelé, kissé mákosan

 Pont elég volt ez a 3 nap a melóban, mindenféle forgalmi rekordokat döntögetve, mire ma este fél 11-re végeztem, pont annyira fájt a lábam és pont annyira televolt a tököm, hogy úgy döntöttem, gyalog megyek haza, leszarom a BKV-t. Nem lakom messze a munkahelyemtől, max 5-6 km a távolság, de azért a szokásos vargabetűkkel (kocsma, éjjel-nappali, kocsma, dunapart, kocsma) elég kellemes levezetés.

 Sétálás/kirándulás/céltalan gyaloglás nélkül nem bírok élni. Menet közben jutnak eszembe a legjobb dolgok, most pl. kitaláltam egy egészen elképesztő menüsort kizárólag a saját receptjeimből, amit remélem két héten belül tesztelhetek mit sem sejtő vendégeimen:-).

 Biztos lesz majd vmi figyelmes olvasóm, aki eszembe juttatja, melyik ógörög filozófikus iskola volt az, akik séta közben tartották vitáikat (gümnaszofisták? peripatetikusok?) mert teljes joggal úgy gondolták, hogy a test mozgása mozgásra serkenti az elmét is.

 Persze menet közben megittam (Kocsma, éjjel-nappali, etc.) vagy 3 deci vodkát (Royal, Bols, Finlandia respectively), ami 40 óra munka után pláne serkenti az agyműködést:-)

 Ide józanul még nem igazán írtam posztot; de még részegen se. Ez utóbbi hagyomány most megtört, mert igen szépen be vagyok állva.

 Amúgy ma délelőtt felkelés után elindulok 2-3 napra a Dunakanyar felé és ez idő alatt csak kocsmákat és fiatal lányokat akarok látni. Amikor ezt a programot lebeszéltük öcsémmel, az első gondolatom az volt: "Úristen ,van ott net?", ami aztán nyilvánvalóan vezetett a következő gondolathoz: Kurvára rám fér egy pár nap offline.

 Ha holnap délután Gödön elkezdek netcafét keresni, akkor kiköttetem magamtól a netet.

 Uff, én beszéltem, azt abba is hagyom egy pár napig, jók legyetek.

P.s.: Igen, ezt már egyszer leírtam pár napja, de ha képes vagyok ugyanazt a gondolatot megfogalmazni 89millió különböző módon, akkor miért ne tegyem?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr951116281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása