HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2009.04.30. 23:42 Eltiron72

éllyen máj 1seje!

 Holnap sörnap, mindenki megy a maga falkája után. A komcsik megszállják a városligetet, a liberálisék is megcsinálják a saját dzsemborijukat (Biztos lesz Soma meg padödö), mindenki Viktora is gyútó beszédeket tart (utána visszaül a balramentbe orrot túrni), a "magunkfajták" meg kimennek a tévesen Hajógyári-nak nevezett Óbudai-szigetre. Sör, gyerekprogramok, lájtos zsidózás; mi kell még a mókához? Én mindig nagyon jól szórakoztam itt; a színpadi humor kevésbé lépi túl a jó ízlés határait mint pl. egy MSZOSZ-rendezvényen.

 Este 6-tól pedig csáp-csáp; egy odaverős Kormorán-koncerttel köszöntjük a nyarat.

 Aki gondolja jöjjön; meg lehet csodálni, hogy a Jobbik rendezvényein nincs se gázkamra, se emberevés.

1 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr251096663

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.05.02. 11:33:25

Felvonulók kérték 2009Vicces videóbeszámoló az MSZP majálisról: De hogy azért ne legyen ennyire vidám az összkép, íme egy szintén Index-es beszámoló az egyáltalán nem szélsőséges és antiszemita, csak európai értelemben radikális Jobbik majálisáról…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.05.01. 23:57:20

Nálunk tegnap, 30-án volt a nagy banzáj: Valpurga éjszakája, a télüldöző, tavaszköszöntő ünnep. Máglya, buli és az év legnagyobb piálása. Magamhoz képest én is roppant mennyiségű alkoholt fogyasztottam: 2 kis doboz cider és 3 pohár pezsgő csúszott le a 7 óra alatt, tántorogtam is rendesen a vége felé. Ma pedig elzavartam a pasimat legénybúcsúra és az erkélyen napoztam-regenerálódtam egy dupla adag vaníliaszószos-diós-fahéjas, sütőben sült alma mellett.
süti beállítások módosítása