HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2009.04.28. 16:54 Eltiron72

Kockulok

 Végre találtam egy igazi kurvajó kalandjátékot, úgyhogy ebben a fantasztikus tavaszi szép napban is itthon fogok ülni és növesztem a hasam:-)

 Fable: The Lost Chapters a címe, valóban egy régi darab, de én csak most vettem meg és nagyon odabasz.

 Szal megint gémerkedek 1-2 napig.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr21091799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nénike · http://mandiner.hu 2009.04.29. 15:07:11

Sosem értettem, mi a jó ebben? Hajlott korú tanárok is ott görnyednek kevéske szabadidejükben a gép előtt, de se okosabbak nem lesznek tőle, se ügyesebbek. Mondd már meg, hol van ezekben a játékokban az öröm forrása?!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.04.30. 12:29:51

Én a Caesar III-ra voltam rákattanva irtóra egy időben. Emlékszem, épp költöztem, albiban utolsó nap volt, aznap este át kellett adni a kulcsokat és már az új helyen aludni. Délután 6 körül jött a pasim a kocsival, hogy bepakoljuk a cuccaimat - úgy volt megbeszélve, hogy addig minden culámat összecsomagolom dobozokba. És hatkor megérkezett, Rékuci pedig ott ül és cézározik a hatalmas felfordulás közepén, bepakolva semmi... na akkor dühös volt :D
aztán amikor szex helyett age of empirozott és én hiába vonaglottam kéjesen az ágyon, na akkor kurvára kiakadtam én is.
süti beállítások módosítása