HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2009.01.28. 16:06 Eltiron72

Howard Hughes

Láttátok az Aviatort? Hülyének tartjátok a címszereplőt? Ha igen, nem vagytok az én embereim.

Amióta naplót írok (kb 14 éves korom óta) fejemben jár egy ilyen poszt, papírnaplóimban néhányszor meg is fogalmaztam.

 Mi a rossz abban, ha egy ember úgy dönt, hogy kivonul abból a közegből, amibe belekényszerítették? Sok szempontból el tudom fogadni a körülöttem lévő világot: Magyar vagyok és keresztény. De ezen kívűl semmi olyat nem tud felmutatni jelenleg a körülöttem lévő világ amiért érdemes lenne részese lenni. A legtöbb napom azzal tellik, hogy várom, mikor érhetek már ide (az "otthon" és "haza" szavakat tudatosan nem használom), és tűnhetek el a világ elől. Telefon kikapcs, ajtó bezár.

 Persze, lehetne elmélkedni erősségről, meg arról, hogy mi teszi az embert emberré. De, ha ez az emberiség, amit most látok, nem érdemli meg az erőlködést.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr88908473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása