HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2008.10.06. 22:16 Eltiron72

Októberi fogadalmak

1. Ha valaki azt mondja nekem, hogy "szeretlek", abba beletárazok egy parabellumot.

2. Ha valaki így kezdi nekem a mondanivalóját, hogy "X.Y. azt mondta Rólad, hogy..." azt kibelezem egy tompa élű, fűrészes késsel.

3. Utána jön X.Y., és még mosolyogni is fogok közbe.

4. Mostantól Michelle Wild-dal járok, meg Emmával.

Tudom,hogy gyermeteg vagyok. 36 évesen túl kéne már lennem az ilyen lakótelepi szarkeveréseken, de sajna én úgy 18 évesen megálltam az egyedfejlődésben.

Ps: Amúgy ha túlteng majd bennem az energia, kimegyek az utcára zikkhájlozni. Kom/lib "barátaink" úgyis úgy vélik, azért a Hazánkat szeretjük, mert nincs csajunk.

Uff.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr63700300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pearl04 2008.10.07. 00:35:13

Azt a parabellumot szeretném eltüntetni.....:):):)

ködlámpa · http://kodlampablog.freeblog.hu/ 2009.01.12. 17:43:15

"Tudom,hogy gyermeteg vagyok. 36 évesen túl kéne már lennem az ilyen lakótelepi szarkeveréseken, de sajna én úgy 18 évesen megálltam az egyedfejlődésben."

ó, a fene vinné, megrekedtem én is....
süti beállítások módosítása