HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2008.08.31. 00:55 Eltiron72

Élet a (majdnem) nulláról

Amikor a 90-es évek közepe-vége felé rohamosan elkezdett terjedni a mobilteló Magyarországon, csak röhögtem. "Bunkófon"- fintorogtam. Jó sokáig ki is bírtam nélküle, de 5-6 évvel ezelőtt rájöttem, hogy egy különc faszfej leszek, ha kitartok a telefonmentes élet mellett. Lett; hozzászoktam. Aztán 2-3 éve ugyanilyen sebesen elkezdett terjedni a net is. Aranyos dolog- vélekedtem- de simán megvan nélküle az ember. Aztán idén januárban beadtam a derekam: beköttettem itthonra én is.

Hozzászoktam ehhez is.

Aztán jött a szívás: Kb 3 hete beszívtam egy gusztustalan virust, aminek format c: lett a vége, majd a múlt héten elveszítettem a telefonom.

Telefonszámok, képek, filmek, zenék, levelezésem, személyes adatok- mind-mind ment a lecsóba. Borzasztóan kiborultam.

Majd elgondolkodtam: ha egy alapvetően nonkomformista embert (ez én lennék) ennyire magához tud láncolni néhány gép meg egypár adat, akkor mi lehet a probléma a világgal? Vagy az emberi fajjal en bloc?

Na erről még fogok agyalni.

Most mindenesetre személyes veszteségként élem meg, hogy kezdhetek előlről mindent, közben meg gúnyosan mosolygok magamon, hogy mivé tettek a mindenható gépeink.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr31641820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pearl04 2008.09.01. 17:28:47

Szia!
Sajnos a gépek irányitják az életünk. Telefon nélkül már meg sem tudunk lenni, pedig nem is olyan rég még heteket kellett várni ha egy vonalasat beakartál köttetni. Akkor is volt élet, ellehetett mindent intézni , megtalálni mindenkit stb....
Szg nélkül is elvoltunk, tény h sokkal lassabb volt az infoáramlás, meg sok egyébb......Volt élet nélkülük is,kicsit lassabb, kicsit más. Ma már eljutottunk odáig h szinte csak neten és telefonon tartjuk a kapcsolatot ismerőseinkel, elkényelmesedtünk, lusták vagyunk ........Azért vannak előnyei is a dolognak.Majdnem mindent ellehet intézni ugy h ki sem mozdulsz a szobádból...egy telefon egy szg. Régen volt h pár napot rá kellett szánnod ha valami fontosabb dolgot elakartál intézni , ma ez egy kattintással is lehet. Annyira hozzászoktunk ehez a kényelemhez, h elvonási tünetünk van ha pl otthonhagyjuk a telonkat, ha elutazunk , képesek vagyunk az utbaeső internetkávézóba bemenni h akár fizessünk fél óráért is mert nembirjuk ki 1 hétig nélküle......Belegondoltatok h mi lenne ha hirtelen minden megszünne???? Se áram se net se telo se tv se dvd se........
Talán elkezdenénk mi EBEREK ismét foglakozni egymással, talán ismét érdekelne h mi van a másikkal, talán ismét átmennénk a szomszédba megkérdezni h miz ujs, talán ismét elkezdenénk értelmes könyveket olvasni, talán önmagunkkkal is többet foglakoznánk, és talán nem mennénk el egymás mellett........
Tény h a mai életünk elengedhetetlen tartozékai a "gépek",de ha csak annyi történne h nem lenne áramunk.....................
Azt hiszem sokmindenkinek összeomlana az életbe vetett hite..........
süti beállítások módosítása