HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2008.08.31. 23:19 Eltiron72

Coming out, meg némi gyurcsányozás

Ülök a Net előtt, és olvasgatom illegitim,hazug "miniszterelnökünk" ámokfutásait. Akaratlanul némi hálát érzek iránta. Ki más lett volna képes ennyire szépen egybekovácsolni a Magyar Nemzeti oldalt? Ha ő nem jön, tán még évtizedekig ettük volna a szoc/lib maszlagot, és süllyedtünk volna tovább a nemlétbe.

De Gy.F. et. jött, és helyrerakott minket. Engem főleg. Ennek a post-nak ugyanis az a lényege, hogy vallomást tegyek: hazaáruló vagyok. 1994-től 2002-ig az szdsz-re szavaztam. Emlékszem még az akkori érveimre; de nem sorolom fel azokat, mert a: szerecsenmosdatás lenne, b:nagyon vérszegényeknek tűnnek most már.

Sorolhatnék hasonlatokat más pálfordulásokra, de felesleges lenne.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr20642587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.03. 15:12:59

Ha ez vigasztal, én még 2006-ban is rájuk szavaztam, kevés dolgot bántam ennyire életemben. Gyomorforgató bandává "nőtték" ki magukat, igazi kártékony paraziták. Nagyon csalódtam az egész pártban. Tehetségtelenség, akarnokság, tisztességtelenség.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.09.03. 16:25:33

2006-ban én meg az MDF-re :(((((

agybaj 2008.09.04. 11:17:25

pálfordulás? a fideszre gondolsz?
süti beállítások módosítása