HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2008.12.01. 19:24 Eltiron72

Strange days

Töredékes emlékeimből beugrik egy: a korai huszas éveimben járhattam, amikor egy idősebb haverom mondta: "meglátod, 30 után kezdenek el igazán rohanni az évek."

Miért most jutott ez eszembe?

Mert az ősz elmúlt. Nem eltelt, elmúlt. Szeptember elején elmentem az új munkahelyemre dolgozni, sütött a nap, baszom meleg volt, ma reggel meg felkeltem és realizáltam (idegen szavak, vágod mekkora zseni vagyok?:-)) hogy december van. Persze csináltam egy rakat dolgot közben, meg történtek fura események, de valahogy... nem ÉLTEM meg ezt az őszt. Mint ahogy a nyarat sem. Az idő elindult egy szédítő hullámvasúton lefelé.

Mi lesz a végén? Tényleg csak azért találtuk ki Istent, hogy ne kelljen annyira félnünk az út végétől?

Buta gondolatok ezek most, de nem tudok tenni ellenük. A nagy H mindenhol kísért; könyvek, filmek, táncok, zenék mind-mind arról szólnak, hogyan próbáljuk ezt elkerülni, vagy hogy tegyük elviselhetővé.

Mi indikálta (wowz, megint milyen szavakat tudok) ezt a posztot? Szimplán a rosszkedvem. Meg persze az egyszerű tény, hogy már nem tudok istenigazából szerelmes lenni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr57798427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása