HTML

Haragszom

Néha TÉNYLEG szívás az élet...

Friss topikok

2008.08.31. 00:30 Eltiron72

A Kormorán, a TeCső, meg ez a Kurva ország

Szóval úgy döntöttem, így munka után jó lesz itthon egy-két pia mellett kis Kormoránt hallgatni. A YouTube úgy gondolja (Vajon miért?), hogy Ő jobban tudja, és mielőtt megengedné Nekem, (Őkegyessége Google et.) hogy ezt megtehetem-e, megkérdezi ELMÚLTAM-E 18 ÉVES. Majd utána figyelmeztet: THIS VIDEO MAY NOT SUITABLE FOR MINORS. Beszarok. Íme az inkriminált video: https://www.youtube.com/watch?v=P79wey4VvpU . Elképesztően gonosz dolgokat tartalmaz, ami kicsiknek (kisebbségieknek?) NOT SUITABLE.

Tippek: A. A "forró kemence", mert arról pl 7 éves kisfiam rögtön a holokausztra asszociálna.

B. Az "Adjon az Isten" fordulat kényelmetlen (NOT SUITABLE, az ész megáll) lehet "más" vallásúaknak.

C. A videoklipben Magyar zászlók vannak. Ez esetleg "NOT Suitable" más nemzetiségűeknek.

D. Ezek fellépnek a Jobbik/ Gárda bulikon, tehát Nácziak.

További tippek?

Update: Ezt lehet:

https://www.youtube.com/watch?v=GMaF5F_9_JY&feature=related

Pedig ez TÉNYLEG gyűlölködő. (Bár nekem bejön:))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://haragszom.blog.hu/api/trackback/id/tr61641803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása